Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Automatiek de Toren. Meer weten? Ontdek meer
Susan
7 jun 2026 om 21:45
Snel bezorgd en lekker.
Tanomaaster
30 mei 2026 om 7:50
Grilburger smaakt echt vies en ruikt ook vies we hebben 5 stuks besteld allemaal weggooiend zonder van geld doen we nooit meer bestellen
Brenda
19 mei 2026 om 8:35
Ik bestelde 2 milkshakes en soort mac flurry ijs 1 met m&m's en 1 met oreo. Goed prijs, voldoende ijs en toppings. Heel netjes verpakt om lekken te voorkomen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.
De bezorgster was ook heel vriendelijk en snel.
Jordy
14 mei 2026 om 18:02
beren hap
Denise
13 mei 2026 om 19:32
Smaakt prima, goed verpakt. Moesten er alleen een uur op wachten. €9,- voor een gezinszak patat waar uiteindelijk een volwassene en een kind van hebben gegeten vonden wij een beetje karig
Jeroen
9 mei 2026 om 20:33
Saus ontbreekt
Roxanne
9 mei 2026 om 19:34
supper lekker
Marianne
29 apr 2026 om 20:27
alles.was.in orde
Jelle
19 apr 2026 om 23:04
Eten was er snel, niet te duur. Prima voor elkaar.
Hugo
19 apr 2026 om 20:16
Eten was er mooi snel en smaakt erg goed